What a week…

Älskade. Fredag. Som. Jag. Längtat. Veckan har varit kul och fullspäckad med jobb! Och då är det extra skönt att välkomna helgen. Fredrik är ute och drick Juleöl med grabbarna och jag väntar och längtar tills Carro kommer! Jag har sprungit ner till Bogarts (Stockholmstjejen måste ju ha riktigt gott godis när hon kommer på besök!) och annat gott ligger på kylning. Jag och mina 3 h sömn ska försöka komma överens så att kvällen inte slutar allt för tidigt. Ha en fin fredagskväll!

Bild från Google.

Kommentera

