Sköna lördag

Idag har jag hjälpt min bror och hans tjej att flytta. Det är ju alltid kul att bygga ihop grejor och fixa så jag var glad att jag fick vara med hela dagen. F jobbar och jag har kollat Så mycket bättre u på kvällen, vilket program! Eva Dahlgen blev en ny favorit och Jason levererar precis som man ju gissat – så bra! Det var länge sedan jag hade en sådan här lördag och tro det eller ej men nu ska jag faktiskt hoppa i min pyjamas och ta fram en bok och gå och lägga mig. Är helt slut i rutan. Hoppas att ni alla njuter av er lördag och helg!

Hej sängen!

 

One thought on “Sköna lördag

  1. Vilken härlig dag!
    Älskar så mycket bättre, måste erkänna att Tomas Ledin stigit lite hos mig… Det är ett gott gäng de fått ihop:)!
    Kram på dig!

Kommentera

