Nystart

Åh vad jag gillar min nya kalender som snart ska börjas användas! Älskar att köra nystart – och så kommer det bli med mycket år 2012. Fint som snus!

Ett tips till er, som inte hunnit införskaffa er en kalender än, kika på denna – Moleskine Weekly Planner. Den vänstra sidan består av veckans dagar medan den högra sidan endast är linjerad, super bra om man som jag gillar att kladda.

Nu ska jag fånga min bok och fortsätta slappa i soffan. Gott är det.

20111221-220013.jpg

One thought on “Nystart

  1. Åh älskar moleskines alla anteckningsböcker. Det är något speciellt med fickan och historien. Dock saknar jag namnsdagar i kalendern!
    Btw, såg dig i lokaltidningen idag, kul!

Kommentera

