Mot vår huvudstad!

Men det här känns så bra! Nu lämnar jag Skåne för Stockholm några dagar. Tjejhäng med Carro står på agendan då killarna är på annat håll båda två, perfekt tajming 🙂 Jag har laddat upp med en bra matsäck (smoothie, frukt och nötter!) och min bok är nerpackad, så de här timmarna på tåget ska jag nog klara av.

Innan idag har jag hunnit med att träna, det blev kondition och så lite styrka för armar och mage. Varje torsdag kommer jag att köra styrketräning så nu ska jag fundera ut hur jag ska lägga upp det. Ingen morgonpromenix idag och inte heller igår, regn och blåst har banne mig stoppat mig. Jag har ialla fall tränat varje dag denna veckan så här långt och känner mig mycket nöjd med nystarten.

20120105-164724.jpg

2 thoughts on “Mot vår huvudstad!

Kommentera

