Onsdag

Min dag har varit himlans bra! Så skönt att kunna känna så efter en helt vanlig dag, mitt i veckan. För visst är det så, att helgen ju alltid har det där extra och känslan av ledighet infinner sig?

Ialla fall, dagen har varit extra bra för att jag varit på lunchdate med Jojo och Ebbe (och här skulle jag lagt in finaste bilden på Ebbebus men min iPhone har sagt tack och goodbye!), jag och Helle sprang i Pålsjö skog (tuunga ben idag eftersom det var veckans tredje pass!) och det var tur att Helle drog och så bjöd mina päron in på lite kvällsmat. Nu sitter jag ihopkurrad i soffan och kikar på A lot like love, det härligt med kärleksfilmer!

2 thoughts on “Onsdag

  1. Å ja det var en härlig lunch! Kom att tänka på din tfn, det måste vara bilden på yoga mannen som fick bägaren att rinna över;)!

Kommentera

