It made my day!

Jag har fått en fin utmärkelse från Krille, tack söta du – it made my day! Inne  på Familjeliv som Krilles blogg heter kan man följa henne och hennes söta killar (ja, Palle – du får vara medräknad!) och här får man massa fin inspiration och eftersom vi ofta kommer i samma kläder och tycker om samma kan ni ju tänka er vilken guldgruva det är! Jag lärde känna Krille när vi pluggade och är väldigt glad över att ha henne som vän (note to myself: dags att boka en date!).

Liebster betyder ”käraste” på tyska ges till bloggar med mindre än 200 följare/prenumeranter.
När man får utmärkelsen ska man göra följande;
1. Tacka den som gett dig utmärkelsen & länka.
2. Nämn 5 bloggar att lämna awarden till (låt dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem).
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare 😉
Hmm, vad klurigt att bara välja fem bloggar som jag gillar att kika in hos men ok! Här kommer dom, fast om dessa har är mindre än 200 läsare har jag ingen aning om men jag gillar dom och det måste väl vara det viktiga?!
2 thoughts on “It made my day!

Kommentera

