God morgon torsdag!

Hurra för ljusa morgnar! Vilken skillnad det gör i skallen. Idag ska jag möta upp min fina kusin på lunch på stan. Det ser jag framemot!

Så här har min frukost sett ut de senaste fyra veckorna, älskart!

Önskar er en goody dag!

20120216-075935.jpg

One thought on “God morgon torsdag!

  1. Ser gott ut! Jag åt gröt varje dag till frukost under min Kalmartid men har helt tappat sugen och inte ätit det sedan dess. Borde komma in på det spåret igen….Är det vanlig havregrynsgröt med vinbär/lingon(?!) du äter? Fill me in…jag behöver inspiration!

    Tack för en go kväll igår! POSS

Kommentera

