Hemmaträning

Hej! Annandag påsk och efter att jag ätit upp det sista godiset körde jag ett hemmapass framför tvn. Med senaste numret av Topphälsa så fick man Annika Sjöös (från Let’s dance) första träningsdvd Functional training på köpet och det var den jag testade här hemma. Var helt slut efter 45 min! Inga redskap behövdes utan man jobbade bara med egna kroppen. Tror säkert att den kommer att användas någon gång igen…men snart ska jag återvända till gymmet, det längtar jag efter!

20120409-184742.jpg

20120409-184706.jpg

One thought on “Hemmaträning

Kommentera

