Måndag och pepp

Idag gjorde jag en sak som jag så länge velat göra men som inte blivit av – jag tog en morgonpromenix! Jag älskar det och ändå sover jag ofta lite längre istället för att bara snöra på mig dojjorna och knata innan frukost. Så löjligt, när man egentligen vill och kan. Men det är det faktiskt ändring på nu! Det är aldrig försent och nu är det ju extra härligt när det är ljust på morgonen.

Det är ju detta jag alltid vill vara. Happy. Imorgon har jag planerat in ett styrkepass på gymmet också! Så det är så.

Kommentera

