Jag…

fick spring i benen efter att jag ätit kvällemat och tog min rosa cykel ner till stan. Strosade i ett ganska tomt city, en sväng på Stadium där jag testade dojjor, klämde på lite vårkläder inne på H&M och sen gick jag upp till Liljorna och sen fick mina päron sig ett besök innan jag styrde hemåt igen. Ganska mysig kväll faktiskt 🙂 Och nu ska jag alldeles strax träffa John Blund. Ganska nice det med! Sov gott!

Som jag saknar denna fjellan – vilken tur hon kommer till Skåne redan imorgon, jibbie! Bilden är från sommaren 2010, när jag precis kommit hem från San Diego. En söndag, jag minns att det var så varmt i Stockholm.

 

Kommentera

