Igår och idag

Igår röjde vi järnet här hemma i våningen – tvättade och städade! Så himla skönt och ren terapi för mig. På eftermiddagen gav vi oss ut i tron om att vi skulle på möbeljakt men när vi steg utanför porten insåg vi att det var lite väl tyst…Det var helgdag – hur ofta ”glömmer” eller vet man inte att det är helgdag hemma?! Jaja, vi strosade, cyklade, drack kaffe, åt glass och njöt av vår nya stad.

Idag har vi ”jobbat” lite framför datorerna och så drog vi upp till Diagonal och gick i möbelbutiker och åt sushi. Mysig dag! Nu är Fredrik på sin första meet up, han ska springa 9 km i bergen. Jag kände att de där 9 km får vänta ett tag till för min del. Istället har jag gjort fruktsallad och tagit på mig pyjamas. Hej soffan, ikväll är det du och jag!

20120925-193347.jpg

20120925-193433.jpg

20120925-193529.jpg

20120925-193747.jpg

20120925-193946.jpg

2 thoughts on “Igår och idag

  1. Ännu en liten goding, rund och god och glad. Ja det ska man va.
    Den där marknaden faller mig i smak. Varför missade vi den?
    Kram mamma

Kommentera

