Dagen idag

”Dagen i dag är en märklig dag.
Den är din.
Gårdagen föll ur dina händer.
Den kan inte få mera innehåll
än du redan har givit den.
Morgondagen vet du ingenting om.
Men dagen i dag har du.
Använd dig av det.
I dag kan du glädja någon.
I dag kan du hjälpa en annan.
Dagen i dag är en märklig dag.
Den är din”

Bilden är från vår resa till Kefalonien förra sommaren.

Visst är denna text fin? Jag funderar just nu på ganska mycket. Mest på hur jag mår, hur jag är och hur jag vill vara. Jag vet att jag har sagt det många gånger förr men livet…Livet, alltså tänk på det. Och ta hand om det.

Just i detta nu står Fredrik och lagar mat, det blir fisk idag igen och sen ska vi ut och springa! Ha en fin onsdag!

Kommentera

