Min önskelista, ett år senare.

Den 26 november 2011 började jag finurla på en önskelista. Jag hittade utkastet på inlägget idag, nästan exakt ett år sedan. Och faktiskt, så är det samma saker som jag drömmer lite om.

Först ut är denna snygga väskan från Svenskt tenn.

Ljusstaken Kubus gjord av By Lassen.

Ett armband från Lite Kalabalik.

 

Eller en ring kanske, även den från Lite Kalabalik.

Vi har ingen brödrost så en sån här behöver vi verkligen. Från Dualit.

Söta gubben i månen skulle gärna få flytta hem till mig. Från fina nätbutiken Mokkasin.

Som sagt, lyxönskelistan som man ju får lov att ha.

2 thoughts on “Min önskelista, ett år senare.

Kommentera

