The golden birthday.

29 år den 29 november, min gyllene dag. Och så firad jag blev. Vaknade av trumpet och sång, frukostbricka och massa paket på sängen. Alltså man skulle nästan kunna tro att jag nollade för så många fina hälsningar och presenter har jag fått! Älskade familj och vänner, ni betyder så mycket.

Här är jag och mitt största paket som jag fick hämta ut på posten – en tavla som Heléne har gjort till mig. Så fin!

Tack alla som tänkt på mig på min dag! Det är himla kul att fylla år 🙂

20121130-013135.jpg

10 thoughts on “The golden birthday.

  1. Härligt, du är värd att vakna på det viset varje morgon😉!
    Sitter i denna arla morgonstund och tittar på Dora utforskaren med Ebbe när han tittar på min tfn och skriker motta och så ser han megafnissig ut. Nästan liten generad, sen säger han- Mosti! Och skrattar.
    Vi saknar dig!
    Kram

Kommentera

