Give thanks.

Varje morgon innan jag sätter ner fötterna på det iskalla golvet i sovrummet tackar jag. För att dagen kommer att bli bra. För gott kaffe. För att jag sovit gott. För att vi bor här. För att jag har en fin familj. För att jag har Fredrik. Och så kan det fortsätta hela vägen tills dess att  jag stänger dörren efter mig och lämnar lägenheten. Som en liten morgonritual liksom…Varför jag gör det? För att jag blir lika glad varje gång när jag inser hur mycket fint jag har i mitt liv. Det är så lätt att tänka på det som man inte har istället för att peppa sig med allt det som man faktiskt här. Himla bra grej det där!IMG_4819

Kommentera

