Julen 2012.

Jag sa hej då till världens bästa och hoppade på planet i fredags som tog mig norrut. Och så blev jag sjuk! Har legat i feber och varit krasslig i dagarna tre så min helg blev inte riktigt som jag tänkt mig men så är det ju ibland. Istället för glöggkväll och traditionsenlig julöl på stan så har jag legat raklång och hängt hemma hos päronen. Men nu så är jag bättre!

holiday

Älskar bilden, som är härifrån.

Jag hoppas att ni har haft en lugn och skön jullhelg. God fortsättning!

Kommentera

