Hola Barcelona.

Vi är tillbaka i härliga Barcelona och det känns jätte bra, vi behövde en paus för att ta lite nya tag. Känner att 2013 kommer att bjuda upp till dans!

IMG_4993

Blommor från mamma och pappas kök, jag har inte riktigt hittat tulpaner här men ska fortsätta min jakt…

Sedan vi kom hit har vi bockat av lite på vår to-do-list men också hunnit med andra roliga saker: fixat spanska nummer (återkommer när allt är klart!), fixat med min dator, jag har klippt mig, vi har städat och tvättat, haft två torskmiddag hemma med fina vänner, njutit av solen (det är vår här nu, tack för det!) och nu ska vi ha ett jobbsökar-race! Heja!

Ha en fin sista januaridag!

2 thoughts on “Hola Barcelona.

  1. Härligt att ni är tillbaka! Då får vi se till att försöka få till den där ”daten” snart. 🙂 Jag är så sugen på att fixa med min balkong nu när vädret är alldeles underbart. Ska bara se till att ställa ut granen som stått kvar ute… 🙂

Kommentera

