1 februari, så här långt.

Alltid lika mysigt med fredagar, fast att man som jag just nu är ledig mest hela tiden. Börjar klättra lite på väggarna…men försöker samtidigt njuta av de här sista lediga veckorna. Fredrik har jobbat idag men redan vid ett-tiden var han tillbaka hemma och efter lite lunch så tog vi oss ut. Vågar knappt skriva att det stod 23 grader på termometern utanför vår port! Så vi cyklade bort mot den mysigaste gatan i stan, Carrer Enric Granados, och satte oss ute på ett cafe och fick sedan sällskap av Erica. Ganska härlig start på fredagen!

IMG_5005

Imorse, drack jag kaffe i soffan och kollade ikapp lite serier…

IMG_5006

Och sedan vek jag ihop vår tvätt, vissa dagar är det roligare än andra.

IMG_5011

Sen två koppar kaffe på Cosmo.

IMG_5009

IMG_5008

Mina solbrillor åkte fram. Det betyder ju extramycket vår.

IMG_5010

Sen drömde vi om att smyga med oss denna drinkvagn hem…

Nu börjar jag bli hungrig och ska nog fundera ut vad vi ska äta ikväll. Vill önska er en trevlig helg!

 

4 thoughts on “1 februari, så här långt.

  1. Amen hallå!!! Jag blir grön av avund just nu. Igår kom det mer snö…! Har ni kollat lite inför våren? Vi hade så gärna velat komma och hälsa på er ett par dagar i början på maj. Puss

Kommentera

