När man har fööör mycket tid.

Jag vet. Många påpekar ofta att tiden inte räcker till och jag är i vanliga fall en av dom. Men just nu har jag lite väl mycket tid för bara mig! Lyxigt, absolut! Försöker ju verkligen njuta av sista lediga tiden för snart vänder det. Så idag har jag: gått upp tidigt, kollat på serier, grejat hemma, ”jobbat” (att söka jobb är också ett jobb!), lagat och ätit lunch med Fredrik och nu precis är jag klar med att baka både kokostoppar och chokladbollar. Så nu blir det ftedagsfika delux hemma hos oss! Glad fredag på er alla!

20130215-151942.jpg

Kommentera

