Hej måndag.

Jag gillar måndagar, då kickar vi igång en ny vecka! En vecka när det rasslar till och lossnar 🙂 Fram till onsdag är jag ensam hemma, Fredrik håller till i England. Faktiskt absolut super trist att vara själv kom jag på ganska snabbt igår kväll…

IMG_5096

IMG_5095

Ialla fall så har min dag bestått av att hänga framför datorn och söka jobb. Känns bra! Ja, och så har jag ätit frukost, tagit en kaffe till, duschat och satt på mig kläder, ätit rester till lunch. Och det är väl där vi är nu, så en kopp te och nötter till det. Tjipp!

 

2 thoughts on “Hej måndag.

Kommentera

