Market.

Vi har haft finbesök av Helene och Jonas söndag till idag och det har varit precis så härligt som vi visste! Jag var helt pirrig i kroppen innan jag mötte upp dom på tågstationen i söndags 🙂 På kort tid så känns det som vi (och framförallt dom!) hann med mycket. Vi har båda jobbat på dagarna och joinat först på kvällarna. Barcelona har bjudit på sol och varma dagar så det var ju extra bra!

Ialla fall så ville jag bara tipsa om vårt senaste tillskott bland våra favoriter – Market. Fantastiskt fin restaurang och smarrig mat! Jag försökte att fånga känslan med min iPhone men det gick kanske så där. Hit kan man gå både när man vill äta gott (för en billig peng), hänga i baren och till och med sova över (men det gör man ju på hotellet!). Mitt kvällstips så här tisdagen innan Påsk!

IMG_5271

Helle och Jontas!

IMG_5274

Min kille.

IMG_5276

IMG_5275

IMG_5272

IMG_5273

Skulle gärna ha en kristallkrona någon gång…Den här var absolut i största laget!

Kommentera

