Påsken.

I torsdags innan jag gick till jobb sa jag högt: jag skulle vilja åka bort! 1 1/2 timme senare kom det ett meddelande från F som sa ”en liten tur”. Det är precis så han är, min kille. Att ibland få lämna sitt eget hem och komma bort en sväng kan betyda så mycket. Vi åkte inte långt, bara 30 minuter med tåget till badorten Sitges och checkade in två nätter på ett snajsigt hotell. Vi har strosat runt, druckit kaffe, sprungit längst med havet, drömt om att köpa en lägenhet och funderat på hus, solat och badat (solat båda men badat bara Fredrik!) läst bok, ätit ute på kvällarna och bara varit vi. Så härligt så att jag vet inte vad!

IMG_5290

IMG_5294

 

IMG_5326

 

IMG_5325

IMG_5301

 

IMG_5322

 

IMG_5323

 

IMG_5324

 

IMG_5329

 

IMG_5320

 

IMG_5321

 

IMG_5328

Påsken har sett ut så här när vi bodde i San Diego och så här 2011 (när solen strålade hemma i Helsingborg). Förra året vill jag minnas att jag mest jobbade och så var jag på Fredriksdal och såg en räv för första gången i mitt liv. Dock ingen bild på det, haha! Ett litet sidospår…

Hoppas att ni alla har haft och har en härlig påsk!

 

4 thoughts on “Påsken.

Kommentera

