Tidigare ikväll.

Jag var tvungen att stanna cykeln för att ta denna bild, vilken kväll det var! Äntligen tog jag mig i kragen och körde Beach Fit igen nere vid havet och denna gången signade jag mig på en månad direkt. Lika bra!

Annars har dagen bestått av en bra jobbdag, kaffe i solen och härliga meddelande från vänner. Ibland blir jag tokig när jag kommer på att jag inte kan träffa alla er där hemma över en kopp svitt eller middag…Fredrik lämnade mig och ett 20 gradigt Barcelona idag för en jobbvecka i ett lite gråare och kyligare Scotland. Så nu ska jag strax hoppa i säng, jag är så där härligt mjuk och trött i kroppen efter träning!

Sov gott!

20130409-231350.jpg

One thought on “Tidigare ikväll.

  1. Hola Guapa! Det låter som ni har det toppen. Längtar verkligen efter sol och värme nu…

    Du, ett par vänner till mig ska åka till Barcelona en långhelg i maj. Kan inte du tipsa om lite de absolut inte får missa. Har redan snappat upp rest Ticket, market, Tarantanas mm.

    Något speciellt man ska se, göra äta?

    Puss!!

Kommentera

