1 maj.

Nu ligger många hemma och snusar gissar jag! Precis som i Sverige är här också helgdag. Jag är dock på tåget på väg mot jobb, det var ljuvligt att gå mot Plaza Espanya denna morgon. Solen sken efter många dagar med regn och det var alldeles tyst. Hoppas att ni får en härlig ledig dag!

20130501-083910.jpg

One thought on “1 maj.

  1. Godmorgon goding! Här snusas det inte, utan jobbas i receptionen på Savoy! 🙂 Men lika glad för det är jag! Fast Oslo är långt ifrån lika vår-likt som Barcelona! Jag & mamma pratade om att åka till Barca i sensommar men jag tror det lutar mot Italien. Men du kan vara säker på att jag kommer & hälsar på om inte denna sommar så nästa!!! Stor kram där borta!

Kommentera

