Hej onsdag.

Det var med trötta ögon och ben jag gick upp imorse men så när jag stängt sovrumsdörren bakom mig så mötte jag solens strålar. Tänk vad allt känns lite lättare då…

När jag kom hem från Helsingborg i måndagskväll var Chrille och Kalle här. Så, Fredrik som ju är ledig några dagar har haft gott sällskap. Igår var vi på en av våra favvis-restauranger nere i Barcelonetta och så hängde jag med på en kopp kaffe i Born innan jag lämnade killarna. Lyxkvällar när man har besök!

20130522-082944.jpg

20130522-083020.jpg

2 thoughts on “Hej onsdag.

Kommentera

