Himlen kunde inte vänta.

Tidigt på midsommaraftons morgon somnade vår älskade mamma. Efter långt tids kämpande vann helvetessjukdomen. Idag är det exakt en månad sen. Och mitt hjärta gör ont, varje dag, varje minut.

IMG_8513

Hur ska jag kunna leva utan henne? Hon som vet allt om mig, som älskar mig oavsett vad som händer och som jag kan prata med om precis vad som helst. Det finns inga ord som kan beskriva saknaden som jag känner. Livet kan vara så orättvist och nu försöker jag leva en dag i taget. Just nu kan jag inte mer. Fast att jag har den finaste pappan, bästa lillebror och min älskade Fredrik, vår fina familj, alla nära och kära vänner så känner jag mig ibland så ensam. Samtidigt vet jag att hon är nära, det känner jag.

Lev nu. Bara gör det, imorgon kan det vara försent. Och ta hand om varandra.

17 thoughts on “Himlen kunde inte vänta.

  1. Tack för dina ord Louise. Livet är så mycket större än vad vi någonsin kommer förstå och även om sorg och saknad är något som gör så ont, så är det en del av att släppa taget och låta livet ha sin gång. Hon kommer finnas med dej genom din resa och guida dej rätt. Det kommer bli lättare. Kärlek och styrka till dej och din familj. ❤

  2. Våra tankar är verkligen hos Dig o din familj. Tänk vad livet kan vara orättvist ibland!! 💗💗💗sköt om dig Louise /bamsekram från hela vår familj 💛☀

  3. Här kommer en stor KRAM från Lotta (faster, moster till Wehlinsläkten) Hoppas att du längre fram kan ta´2 dagar i sänder.

  4. Vad otroligt fint skrivet Louise. Beklagar verkligen, vad livet är orättvist ibland.
    Ta hand om dig och er! Kram

  5. Fina Louise, tack för att du delade med dig av dina tankar. Vi tänker på dig och finns här för dig!
    Du har varit saknad på bloggen och det är skönt att se att du trots allt är tillbaka. Hoppas på att få höra om ert liv i Barcelona framöver.
    KRAM Annika o Martin

Kommentera

