Louise dagen och resten av helgen.

Just nu lever jag lite för helgerna. Innan var jag bättre på att njuta av varje dag men just nu vill jag bara vara. Och det känner jag att jag nästan bara har tid med på helgerna…Fredrik har jobbat kvällar i helgen så jag har varit ensam mycket. I lördags lämnade vi lägenheten strax efter halv tio och åt god frulle på stan, sprang på Fredriks kusin Clara och hennes man (Barcelona är inte så stort ialla fall!), sen köpte vi lördagsblommor i min nya favorit blomsteraffär (som har öppet 24 h), eftermiddagen tillbringade jag med långa telefonsamtal med först pappa och sen min älskade Helle och sen rensade jag min garderob.

Idag ringde min fina svärmor och grattade mig på min namnsdag (hade ingen aning!) sen tog vi söndagsfika på ett himla mysigt ställe i Born och cyklade en tur på stan. Efter att Fredrik lämnade för att åka och jobba så har jag snackat med Carro i tre timmar (jag tror att jag har nämnt det för men vi kaaaaan vara de bästa på att prata i telefon!), fixat med lite annat och kollat film. Och så ringde mormor och vi pratade om hur dagarna går på något konstigt sätt fast att man har det jobbigt och varje dag känns lång som en evighet emellanåt. Snart kommer min kille hem, det längtar jag efter.

IMG_6438

IMG_6437IMG_6445

IMG_6441 IMG_6443IMG_6449IMG_6451IMG_6454IMG_6453IMG_6459

 

Hoppas att ni alla har haft en bra helg!

One thought on “Louise dagen och resten av helgen.

Kommentera

