En morgon från veckan.

I tre dagar låg jag sjuk denna veckan. Riktigt härligt, absolut inte. Men det fanns inte så mycket att göra än att bara vara och ladda om. Behöver fler dagar när jag gör just det! Fint ljus var det hemma i lägenheten så jag knäppte lite kort med min iPhone.

Men nu är jag tillbaka och igår så jobbade jag och sen blev det tjejkväll med mina kollegor på kanske bästa sushistället i Barcelona – Kibuka. Verkligen något vi kan rekommendera och sen att det ligger i Gracia gör det inte sämre, för det är ju ett av de mysigaste områdena i stan.

20131026-125722.jpg

20131026-125748.jpg

20131026-125919.jpg

Kommentera

