En riktig söndag.

Söndag. Ibland kan det vara helgens bästa dag. Idag känns det lite så. Sovmorgon och en kopp kaffe framför Nyhetsmorgon på tv:n. Brunch med Sofia och Erica på mysiga Brunch & Cake (fast idag var servicen verkligen…spansk). Cykeltur i 27 graders värme. En maskin tvätt är igång. Bo Kaspers på högsta volym. Pyssel och lite plock. Och så funderar jag på vilken bok jag ska komplettera med Steve Jobs biografin som jag just nu läser, gillar att ha flera böcker igång samtidigt. Och sen ska jag fixa med lite bilder från vara weekends i sommar. Så kanske kanske att några av dessa kommer upp senare idag. DSC_0029 copy1

Jag, i Valencia, samma dag som Emma och Gustavo blev fru och man. Jo men visst, vi hann turista innan bröllopet!

One thought on “En riktig söndag.

Kommentera

