Juicemaskinen.

God morgon tisdag! Kändes inget kul att gå upp idag, Fredrik kom hem igår kväll efter sex dagar i Sverige så hade ju hellre varit hemma med honom. Men men, idag blir en bra dag!

Förresten – vi har investerat i en juicemaskin (Philips HR1861) och är så nöjda! Har druckit goda juicer varje dag sedan den flyttade hem till oss. Allt kan man slänga i – allt! Favoriterna är grönt äpple, citron, ingefära och spenat/grönkål och morot, apelsin och ingefära. Så. Himla. Gott. Och nyttigt! Tipselitips från mig! Ha en fin dag!

20140513-083854.jpg

20140513-083835.jpg

20140513-083823.jpg

20140513-083753.jpg

4 thoughts on “Juicemaskinen.

  1. Hej bloggare!
    Jag har själv varit dålig på att titta in hos dig men så idag när andan föll på fanns två nya poster. Jag har också saknat den!
    Puss

  2. Hej!!

    En råsaftscentrifug står högst upp på min lista. Just nu kör jag mina smothisar och juicer i mixern.
    Hade en tidigare men den läckte och var hemsk att diska. Hur är denna??

    Kram

Kommentera

