Min helg blev nästan bara min.

Som jag längtade till helgen. Att bara få vara. Välkomnade den med en god juice, en bok och sen en liten lur på soffan innan en storstädning drog igång i fredagskväll. Halv ett på natten pratade jag med Fredrik (som hänger i Norge) och då städade jag kylen. Om jag gillar det? Japp, att lulla runt och fixa här hemma är som terapi för mig. Och just det, vår dammsugare är sönder så ni som känner mig förstår att det är jobbiga dagar, haha! En liten sak är sönder och det tar en vecka att fixa – SPAIN!!

När vi kom tillbaka från New York hade sommaren på riktigt kommit till Barcelona. Alltså, på riktigt. Liksom lite augusti över det hela. AC:n är numera igång på nätterna! Och det blir strandhäng på dagarna – igår hängde jag och Jonas nere på Bogatell och idag var jag där själv en kortis innan mörka moln drog in och jag bestämde mig för att ta cykeln upp till blomsterhandeln och köpa nya blommor. Och sen kl. fyra har jag stosat runt i min sommarmorgonrock – perfekt söndag. Och än är den ju inte slut – härligt! IMG_0002 IMG_0003 IMG_0004 IMG_0008 IMG_0009 IMG_0010 IMG_0017

 

2 thoughts on “Min helg blev nästan bara min.

  1. Låter som ljuv musik i mina öron. Städning, sol, strand och blommor!
    Fin mortel ni har. Är den nuevo? Har visserligen köpt en som är ok men ni har den perfekta!
    Puss

    • Hej! Ja det har absolut varit välbehövligt! Hoppas att ni kommit fram ordentligt. Du det är en julklapp från farmor och farfar, tror det är från Åhléns! Visst är den fin? Kolla om den finns fortfarande! Pöss

Kommentera

