Svårt att beskriva.

Vågar knappt skriva det här. Men, de senaste två dagarna har jag en annan känsla i kroppen. Jag känner mig, lite mer som mig själv…Vet inte varför och hur men jag känner igen mig i vissa tankar. Och det har inte känts så här på så himla länge. Men jag njuter faktiskt lite. Njuter av att jag checkar av saker på min roliga To Do-list och tar tid till att läsa och tänka. Tänka härliga tankar.

Midsommarhelgen var fin. Ska berätta mer om den senare. Alltså jag känner sådan tacksamhet till min familj och mina nära vänner. Fy fasiken vilket jävla år, ett skit år som vi ändå på något konstigt sätt gjort fint mitt i all sorg. Ja, det här blev ett sådär härligt flummigt inlägg, äh precis så får det vara just nu. Ha en fin tisdag!

20140624-105002.jpg

4 thoughts on “Svårt att beskriva.

  1. Dina rader gör mig glad, väldigt glad. Om någon är värd att njuta lite, så är det du! Helt sjukt, nu när jag skriver kom jag att tänka på… Pennvässar-Jan?! Jag blev nog inspirerad av positiva tankar! Puss

Kommentera

