Helgens vykort.

Den gick verkligen i lugnets tecken. Min helg alltså. Inte Fredriks, hans innehöll med säkerhet mer ös
(Eriks sexa!). Jag slutade tidigt i fredags och mötte upp Turid – vi hängde på stan och letade upp tygaffärerna. Mindes och tänkte tillbaka på varje vår när jag och min mormor alltid åkte runt i tygaffärerna i Helsingborg för att leta tyg och klänningsmönster till min skolavslutningsklänning. Sen hela lördagen drack jag kaffe, lyssnade på sommarprat, gjorde granola för första gången, gick en runda på Montjüic, läste bok och snicksnackade med Carro i över två timmar. Sen blev det tidig morgon då jag och Sofia tog tåget till Sant Pol de Mar. Det är en liten by dryga timmen från Barcelona – super mysigt easy-going-ställe, min första gång där och nog inte den sista!

20140804-233127-84687402.jpg

Kommentera

