Min morgon.

Veckan har bjudit på flera dagar med regn och moln (inte heeeela dagar men ändå!) men nu skiner solen igen på en klarblå himmel. Skönt! Jag är dock lite halvkrasslig med ont i halsen och täppt näsa. Fredrik blev precis in-ringd och är tillbaka på ön först imorgon igen. Så. Många. Timmar. Att. Vara. Själv. Men jag ska försöka göra något bra av det – det är himla härligt att kunna sitta ute på terrassen, fylla på kaffekoppen en andra gång, måla naglarna i en glad färg och läsa bok. Så – heeeej söndag! IMG_0053_2 copy IMG_0054 copy   IMG_0055 copy Jag slukar böcker just nu så har ni några fina tips tar jag tacksamt emot. Ha en fin dag!

Kommentera

